tiistai 1. syyskuuta 2015

Rv 12+4 Pään vaivoja

Mulla on lauantaista asti ollut vaivoja päässä. Mulle on vauvana laitettu shuntti ja jos joku ei tiedä mikä se on, niin tässä tulee vastaus, suora lainaus joltain sivulta: "Leikkauksessa aivojen nestekammioihin viedään silikonista valmistettu letku eli shuntti, jolla aivoselkäydinnestettä johdetaan pois päästä." Ja se ylimääräinen neste johdetaan siis vatsaan. Ja nyt mä pelkään, että se letku on mennyt tukkoon, koska se kipu on just sen shuntin kohdalla. Soitin eilen Lapin Keskussairaalaan, mutta sieltä sanottiin, että odottele muutama päivä, kun se kipu on kestänyt vasta pari päivää. No, nyt se on vaan pahentunut ja minusta tuo shuntin pään kohta on turvonnut, vaikka sitä ei ole tullut kauheesti tutkittuakaan itse aikaisemmin.

Olen tässä nyt vähän oman ja vauvan terveyden uhalla ollut pari päivää soittamatta terveyskeskukseen, mutta huomenna on pakko. Mulla on huomenna kasvohoito, jota ei voi perua näin lyhyellä varoitusajalla ilman, että joutuu maksamaan puolet sen hoidon hinnasta. Joten, käyn siellä ensin ja soitan sitten. Pitää ottaa sinne polille kännykän laturikin mukaan, kun mistä sitä tietää, vaikka ne lähettäisi suoraan Rovaniemelle tai jopa Ouluun.

Meillä on ollut tänään lättykestit. Meidän koira täytti 16 vuotta. Vähän luulen, että oli viimeiset syntymäpäivät tälle karvanaamalle. :/ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...