maanantai 29. joulukuuta 2014

Uneton valvoo

Huomenta vaan. Tai mikä se on tällaiselle, joka ei ole nukkunut silmällistäkään. Asiat vaan risteili päässä koko yön. Ja nyt aamulla piti soittaa pankkiin, kun töpeksin tuossa yksi päivä. Olen hukannut avainlukulistani, niin piti tilata uusi. Enköhän mä sitten väsyksissä mennyt tilaamaan kokonaan uudet tunnukset. No, se puhelu sinne pankkiin katkesi yhtäkkiä enkä saanut selville tuleeko mulle sitten nyt uusi avainlukukortti vai ei. Mutta eikös se yleensä ole tunnuslukukohtainen? eli luulisi tulevan. Pitää vaan taas opetella uudet tunnukset, huoh, se on tuskaa tällaiselle huonomuistiselle. Tämä on jo toinen kerta. Edellisellä kerralla, kun tilasin uudet tunnukset, tein sen tarkoituksella, koska hukkasin pankkikorttini eikä sitä ikinä löytynyt, kai se putosi johonkin. Siitä tosin on muutama vuosi aikaa.

Ja sitä miestä mä en saa päästäni pois sitten millään. Kun mulla toisaalta hävettää nähdä häntä enää ja toisaalta haluan nähdä. Joten en tiedä kehtaanko mennä enää siihen kauppaan, jossa hän on töissä vielä muutaman päivän ennenkuin armeija alkaa. Onneksi se ei ole tämän paikkakunnan ainut elintarvikeliike.

Ei ole muuten vieläkään kuulunut uutta aikaa sinne mielenterveystoimistoon, jonka kai olisi pitänyt tulla jo. No, pitää käydä siellä tänään kysymässä itse sitä aikaa sitten, kun he on kai unohtaneet minut.

"Kun herra resitentin täytyy rotokollan mukaan pestä joka aamu
 hampaansa shamppanjalla niin ikenetkin pysyy terveenä."
-Uuno Turhapuron poika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...