perjantai 5. joulukuuta 2014

Onkohan tämä sitä?

Iik! Hihi, tämä taitaa olla sitä... Kun näen hänet, punastelen ja tiputtelen käsissäni olevia tavaroita. Jep, olen ihastunut. Ja kohde ei ole sama kuin se, josta juuri pääsin eroon, tämä on ihan uusi tuttavuus. Hän laittoi mulle oma-aloitteisesti kaveripyynnön Facebookissa pari viikkoa sitten ja olin aika yllättynyt, kun en tuntenut koko ihmistä. No, olen nyt jutellut hänen kanssaan niitä näitä ja minun tunteet on heränneet. Hän on siis tällä kertaa samalta paikkakunnalta ja tiesin kyllä hänet ennestään ennenkuin sain sen kaveripyynnön häneltä, mutta ei oltu kummemmin juteltu koskaan. Nyt on koko ajan semmoinen kestohymy päällä. En tiedä mitä ajatuksia hänellä on, mutta minun tunteet on heränneet ja tuntuu hyvältä. Ainoa mikä mulla vaivaa, on hänen ikänsä. Hän on minua kuusi vuotta nuorempi ja kun mä haluaisin itseäni vanhemman miehen. No, kun hän on kuitenkin saanut minun tunteet liikahtamaan, niin miksikäs ei...

"Mutta enkös minä oo sinulle selvästi sanonu, että resitentin akalla on varaa pitää iltapukua päällä keskellä päivääkin?"
-Uuno Turhapuron poika-

2 kommenttia:

  1. - OiOi, uusi kiikarissa! :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä! Niin se taitaa olla, että edellinen rakkaus kuolee, kun uusi astuu tilalle. Tai no, tämä nyt ei ole vielä rakkautta, mutta ihastusta nyt kumminkin. Tiedä häntä sitten, onko vain yksipuolista. Harmi, jos on.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...