perjantai 8. helmikuuta 2013

Energiahoito, osa 1

Mulla on jo pidemmän aikaa ahdistanut päivittäin ja jatkuvasti. Minun henkilökohtainen hyvinvointiohjaajani tekee myös energiahoitoja. Se auttaa (ainakin esitteen mukaan) muun muassa paniikkihäiriöoireisiin. Kävin kyseisessä hoidossa tänään ensimmäistä kertaa. Hoitokertoja on kolme (yksi kestää tunnin). Katsoo sitten niiden jälkeen kuinka vaikuttaa. Hoito toimii siten, että huoneessa soi hiljaisella musiikki, menen selälleen makaamaan hoitopöydälle ja hoitaja pitää käsiään minun kehon eri osien päällä ja vaihtelee käsien paikkaa välillä.

Alussa, kun hän piti käsiä pääni yläpuolella (ei siis tässä vaiheessa koskenut minuun), mulla alkoi ahdistamaan. Sitten, kun hän laittoi kätensä pääni alle (tässä vaiheessa kosketti minua), päätäni alkoi särkeä. Rentoutua en osannut kuin vasta suunnilleen hoidon puolivälissä.

Tuntemukset jälkikäteen: Enää ei ahdista niin voimakkaasti, mutta jollain tavalla kuitenkin. Olo on aika voimaton, käsistä varsinkin, vaikka en tehnyt muuta kuin makasin.

1 kommentti:

  1. - Eli samanmoinen, kun Reikihoito. Oon monta kertaa ajatellut, että pitäs mennä kokeilemaan. Josko tässä joku pvä :D.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...