tiistai 7. elokuuta 2012

Kateellisia p*skoja

Kateellisia ihmisiä taas liikenteessä, voi huoh. -.- Eilen, kun kirjauduin sisään Naamakirjaan, huomasin, että mulla lukee vain "parisuhteessa", ei sitä toista nimeä siinä ollenkaan. Sittenhän aloin katsomaan, onko kyseinen herra enää edes mun kavereissa ja eihän häntä sieltä löytynyt. Hirveä paniikki iski, että mitä yön aikana muka on tapahtunut, kun edellisenä iltana kaikki oli vielä hyvin.

Ja seuraavaksi ei kun herralle viestiä, että missä mennään, niin ei hän ollut minua kuulemma poistanut. Tänään selvisi sitten, että hänellä oli jäänyt sivu auki kaverinsa luona ja kaveri tehnyt jäynää poistamalla minut. Kivoja kavereita hänellä. No, sitten selvisi, että kaveri on sinkku. Niinpä tietenkin. Kateellinen siitä, että kaverillaan menee hyvin ja on joku, josta tykkää ja joka tykkää ja välittää hänestä.

Olisi muuten ollut aika typerää, jos olisi itse poistanut. Ei ollut riitoja, mutta vaikka olisikin ollut, niin ei niitä sillä tavalla ratkota, että ilmoittamatta poistetaan kavereista. Ja muutenkin, ei sitä tarvitse heti olla eroamassa, kun joku riita tulee. Niitä tulee ja menee parisuhteessa vaikka kuinka. Mutta kyllä mä häntä uskon, kun hänen profiilissaan oli sama homma, että luki pelkkä "parisuhteessa" ja mä tietenkin olin hävinnyt siitä. Jos hän oikeasti olisi minut itse poistanut, niin olisi hän varmaan muuttanut itsensä sinkuksi. Mutta miksipä olisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...